Chcesz trwale zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej? To proste, sprawdź sam!

  • 11.09.2020, 11:14
  • Źródło: Materiał partnera
Chcesz trwale zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej? To proste, sprawdź sam!

Podziel się:

Oceń:

Gdy zakładasz stronę internetową, nastawiasz się przede wszystkim na to, że dotrze ona do szerokiego grona odbiorców. Niezależnie od tego, czy planujesz stworzyć sklep internetowy, platformę usługową, czy po prostu dzielić się swoją wiedzą, opiniami i doświadczeniami, warto dołożyć wszelkich starań, żeby generować jak największy ruch na stronie. Jak to osiągnąć – samodzielnie czy z pomocą ekspertów?

Dzięki pozycjonowaniu skłonisz odbiorców do wejścia na stronę

Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, sprawdź, co powoduje, że Twoją stronę w ogóle odwiedzają internauci. Ciekawa oferta i atrakcyjne ceny to dopiero połowa sukcesu. Najważniejszym etapem jest ten, którego nie możemy dostrzec: indeksowanie witryny w Google. Odbywa się ono dzięki robotom wyszukiwarki, które odwiedzają odnalezione przez siebie strony i zaczynają je indeksować. Kiedy proces ten się zakończy, witryna staje się widoczna w wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. Internauta, wpisując te słowa w wyszukiwarce, napotyka Twoją stronę i klika w link do niej. Teraz znasz już mechanizm generowania ruchu w witrynie, pora więc na poznanie sposobów jego zintensyfikowania. Warto uświadomić sobie, że nie trzeba czekać na aktywność ze strony użytkownika. Na podstawie wielu podejmowanych kroków można samodzielnie zwiększyć ruch, na przykład dzięki wartościowej treści i interesującej ofercie. Dzięki temu podniesiesz swoje szanse na zawieranie korzystnych transakcji. A w kwestiach czysto technicznych pomoże Ci pozycjonowanie stron.

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Pamiętaj, że użytkownicy oceniają strony, na które trafiają, przez pryzmat własnych doświadczeń i upodobań. Mówiąc krótko – jeżeli to, co widzą, im się podoba, to zostają na dłużej. Twoim zadaniem jest zatem zadbanie o estetykę, funkcjonalność i przejrzystość witryny internetowej, tak, aby stała się ona pożądanym źródłem informacji dla internauty. Ważny jest jeszcze jeden aspekt, czyli prostota obsługi. Jeżeli menu będzie nieczytelne, kategorie wymieszane, a produkty porozmieszczane przypadkowo, odbiorca szybko opuści taką stronę.

Monitoring ruchu i pozycji to klucz do sukcesu witryny w sieci

W sieci można znaleźć wiele narzędzi, które ułatwiają śledzenie i analizę ruchu w witrynie internetowej. Dlaczego więc z nich nie skorzystać? Umiejętna praca z programami analitycznymi pozwoli Ci na bieżąco sprawdzać, czy podejmowane kroki dają spodziewane rezultaty. W razie potrzeby będziesz więc mógł szybko skorygować obrany kurs albo zmienić metody działania. A jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, zgłoś się po pomoc do specjalistów od marketingu internetowego. Eksperci podpowiedzą Ci najkorzystniejsze rozwiązania dla Twojego biznesu, przeprowadzą analizę strony internetowej pod kątem technicznym, wprowadzą ewentualne poprawki i kompleksowo zaopiekują się Twoją kampanią reklamową. Dzięki temu niestraszne Ci będą wszelkie modyfikacje algorytmu Google czy zmieniające się trendy w marketingu. Szybkie odpowiedzi na oczekiwania odbiorców to prosta droga do wspięcia się na wysokie miejsca w wyszukiwarce Google. W tym celu dobrze jest przeanalizować witrynę i przekonać się, które podstrony generują mniejszy, a jakie większy ruch. Teraz pora na sprawdzenie, co jest powodem pomijania niektórych stron. Być może treści na nich zamieszczone są nieatrakcyjne albo nieaktualne, lub menu prowadzące do nich jest skonstruowane w mało intuicyjny sposób. Po wprowadzeniu poprawek obserwuj sytuację w witrynie. Zobaczysz wtedy, czy zmiany wpłynęły na wzrost ruchu, czy konieczne będzie jeszcze podjęcie dodatkowych działań. Nie zapomnij też o nieustannej promocji za pomocą artykułów na zewnętrznych serwisach, profesjonalnego link buildingu czy kampanii Google Ads.

Źródło: Materiał partnera

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu tczewska.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe