Czytelnik: "nie uwzględnili reklamacji, bo... za mocno wiązałem sznurowadła"

  • 22.06.2017, 07:41 (aktualizacja 26.06.2017, 09:37)
  • (KU)
Czytelnik: "nie uwzględnili reklamacji, bo... za mocno wiązałem sznurowadła"

Podziel się:

Oceń:

Gdzie jest granica, którą bez skrupułów naginają sklepy pisząc absurdalne uzasadnienia do decyzji o odrzuceniu reklamacji – zastanawia się nasz Czytelnik. Gdy jeden z markowych, tczewskich sklepów przysłał mu pismo wyjaśniające powody negatywnego rozpatrzenia wniosku o wymianę obuwia, przeczytał, roześmiał się i… wykręcił numer do redakcji Gazety Tczewskiej.

Mieszkaniec Tczewa reklamował obuwie. Trzy razy. Warte 70 zł tenisówki kupił w jednym ze znanych tczewskich sklepów sportowych.

"Zobaczyłem, oniemiałem"
Za pierwszym razem, gdy rozkleiła się wewnętrzna strona jednego z butów, sklep bez problemu wymienił parę na nową. Za drugim, także pozytywnie rozpatrzył reklamację, gdy do dziury w podeszwie dostał się kamień. Trzeciego zwrotu uwzględnić już nie chce. Choć but znowu rozkleił się po wewnętrznej stronie, przesłał pismo, w którym wyjaśnia przyczyny odrzucenia reklamacji.

- Gdy zobaczyłem jakich argumentów użyto, by mnie spławić – bo inaczej trudno to nazwać – oniemiałem – mówi mieszkaniec Tczewa. – Sklep sugeruje, że buty się zepsuły, bo źle wiązałem sznurowadła. Niestety przy zakupie nikt nie poinstruował mnie, jak powinienem je wiązać, by buty nie rozleciały się po kilku miesiącach noszenia.  

W piśmie czytamy: „uszkodzenia powstały w skutek naprężenia materiału, z których zostało wykonane obuwie, poprzez bardzo ciasno związane sznurowadła, które naprężyły materiał w efekcie końcowym doprowadziło to do nieodwracalnych zmian, których nie można naprawić.” (...)

(KU)

Komentarze (22)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu tczewska.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Grażka
Grażka 22.03.2020, 14:20
W takich sytuacjach dobrze jest mieć swojego sprawdzonego rzeczoznawcę i z jego opinią się odwoływać. Mi już to pomogło nieraz.
Moniczka
Moniczka 26.03.2020, 20:35
A polecisz kogoś? Też się zastanawiam nad tym rozwiązaniem, ale boję się uderzać w ciemno...
Grażka
Grażka 28.03.2020, 12:55
Ja korzystałam z usług rzeczoznawców Maj i jestem bardzo zadowolona. Polecam, Tobie też powinni pomóc.
KokoNat
KokoNat 24.06.2017, 15:16
Cud że w ogóle uznali te pierwsze dwie reklamacje. W Martesie uzasadnienia odmów to klasyka literatury naukowej.
martes sport do kitu
martes sport do kitu 04.04.2018, 20:53
po 2 miesiącach noszenia obuwia zimowego w/w sklep stwierdza, iż takiego obuwia nie można użytkować podczas silnych opadów bez zabezpieczenia. To co według nich ma być tym zabezpieczeniem?
fanf
fanf 23.06.2017, 13:00
Ale co w tym śmiesznego? Oczywiście, ze można zawiązać buty za mocno, nawet na tyle mocno, że mogą się w związku z tym popsuć. Trzeba być nieco durnym, żeby tak zrobić, ale nie dość, że tak się da, to nawet przykład mamy w zdjęciu dołączonym do artykułu.
KKD
KKD 23.06.2017, 11:34
Slusznie, wyslali na drzewo meczybule co chcial miec nowe buty co jakis czas. Bujaj sie w sadzie o swoje tenisowki, padam ze smiechu.
do_kdd
do_kdd 24.06.2017, 15:07
rodzice cie nie nauczyli żeby walczyć o swoje meczybulo?
DKK
DKK 23.06.2017, 13:59
Jak tak czytam twój żałosny komentarz, to myślę, że gdybym cię kopnął w du*ę to byś pewnie powiedział "przepraszam".
hhhh
hhhh 23.06.2017, 08:51
czytam te kretyńskie komenty i nie mogę, ja mam buty za 120zł z deichmana ze skóry i wyglądają jak nowe po 3 latach, jeśli chcecie super seksowne i super wytrzymałe 2 in 1 to się puknijcie, albo to , albo to . W powyższym sklepie ponoć nie ma problemów z reklamacją w przeciw. do hu*owego CCC itd.
Kasia
Kasia 22.06.2017, 21:42
Słusznie że jest odmowa, już po zdjęciu widać zbyt mocno związane obuwie i naprężony materiał więc jak ktoś nie potrafi dobrze użytkować obuwia, to musi się liczyć że nie uwzględnia takiego czegoś, a tak apropo kto kupuje trzeci raz te same obuwie gdy już wcześniej reklamował je trzy razy ... bez komętarza
aga
aga 23.06.2017, 10:10
a jak przymierzasz buty to jak one są zasznurowane? każdy jeden jest mocno, to nie powód do nieuznania reklamacji. Jak tu ktoś napisał reklamacja z tytułu rękojmi tylko i wyłącznie !!!!
Janusz
Janusz 23.06.2017, 08:40
Kasiu... Twoj komentarz brzmi tak jakbys to Ty sama pisala te reklamacje....
Brawo Kasia
Brawo Kasia 23.06.2017, 08:35
Na widok takich komentarzy aż prostuja sie fałdy mózgowe.. problem z czytaniem ze zrozumieniem, do tego TO OBUWIE a nie "te obuwie".. a slowo "bez komętarza" to przysłowiowa wisienka na torcie.. czasami lepiej się po prostu nie odzywać, zamiast pisać takie kocopoły...
matz
matz 23.06.2017, 08:03
Gdzie jest napisane, że kupił je trzy razy ? XD
sekat
sekat 23.06.2017, 13:01
przeczytaj całe zdanie i rusz głową, bo dość łatwo się domyślić co ma na myśli xd
wucek
wucek 23.06.2017, 08:45
w artykule jest wyraźnie napisane, że kupił RAZ, WYMIENIŁ dwa razy na nowe, a teraz REKLAMUJE po raz trzeci
butki buciorki
butki buciorki 22.06.2017, 12:16
Bo do Tczewa trafiają odrzuty z produkcji. Wiadomo, jak lata się często po kałużach, to adidas się w końcu rozklei, bo nie jest przeznaczony do noszenia w takich warunkach. prawda? Ale buty, nawet te oryginalne rozklejają się nawet w normalnych warunkach. Ja np. mam problem z tym, że robi mi się od dużego palca dziura u góry. Miałam tak odkąd pamiętam - wniosek - kupuję buty, które mają mocny materiał nad palcami, bo mogłabym się załatać na śmierć z reklamacjami.
A bohaterowi artykułu polecam zgłębić tajniki różnych wiązań butów. (też wiąże buty bardzo ciasno, bo mam wąską stopę) Tak na przyszłość, żeby było mniej żarcia się z producentami. Nie wiem czy to pomoże, wstawiam link: https://treningbiegacza.pl/tec…
klemens
klemens 22.06.2017, 21:25
a co w sytuacji gdy buty wyciągnięte z pudełka są już zasznurowane? czy warto wówczas zmieniać preferowany przez producenta sposób wiązania?
pozdro
pozdro 10.07.2017, 17:52
"preferowany" czyli fabryczny. większość butów jest sznurowana w jeden sposób. No chyba, że są specjalnie sznurowane - jakiś konkretny model. Ale pytanko ciekawe. Warto napisać do któregoś z producentów. Bo faktycznie może się zdarzyć, że przy reklamacji sklep wyskoczy z tekstem "że sznurowane po swojemu" i nie przyjmą... Eh te sklepy.
Szefc
Szefc 23.06.2017, 07:57
Najlepiej butów nie nosić. Niech sobie leżą w szafie...w sklepie.
aga
aga 22.06.2017, 09:07
Niech zgadnę jaki to sklep.... . Słynie z takich odmownych decyzji. Kupiłam córce sportowe buty za 99 zł po dwóch miesiącach wyglądały jak szmaty całe rozklejone (rozkleiły się w ciągu 3 dni) napisali mi że nastąpiła dewastacja butów i reklamacji na nie nie uwzględniają. Myślałam że wyjdę z siebie. Napisałam pisemko znów odmowna odpowiedź, i znów odwołanie i dopiero fakt że buty nie są do stania tylko do chodzenia , zwiedzania i biegania a w tym celu zostały kupione w końcu doczekałam się sklejenia. Nigdy już nie kupie butów w tym sklepie. Każde jedne rozklejają się, nawet w sklepie potrafią być już rozklejone. Nie jedne przy mierzeniu trafiłam....

Pozostałe