Indywidualni klienci oddziału banku są oburzeni czasem oczekiwania na załatwienie swoich spraw.
- Jestem klientką tego banku od dłuższego czasu - relacjonuje Jadwiga M. - Co miesiąc marnuję swój czas na kolejki do kasy. Wypłata emerytury trwa ok. 5 minut, a ja siedzę i czekam po 1,5-2 godziny.
Klienci skarżą się, że w pierwszej kolejności obsługiwani są przedsiębiorcy, klienci z różnych instytucji, a klient indywidualny jest na szarym końcu.
- Biorę numerek i czekam kilkadziesiąt minut - mówi Krystyna Makowska. - Dzisiaj przede mną były tylko dwie osoby, wydawać by się mogło, że w ciągu 15 min zostanę obsłużona. W pierwszej kolejności jednak obsługiwani byli przedsiębiorcy.
- Oddział 1 w Tczewie posiada system zarządzania przepływem klientów - informuje Monika Floriańczyk z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP.
- Stara się dopasować zarządzanie ruchem do aktualnych potrzeb. Placówka pracuje w systemie dwuzmianowym. Bezpośrednio przy Oddziale znajdują się dwa bankomaty. Ponadto wyznaczeni pracownicy oddziału informują klientów o alternatywnych rozwiązaniach zapewniających skrócenie czasu oczekiwania na obsługę lub kierują do odpowiednich stanowisk. Dodatkowo oddział zatrudnił i obecnie szkoli nowego pracownika na stanowisko kasjera.
Więcej na ten temat w papierowym wydaniu Gazety Tczewskiej!











Napisz komentarz
Komentarze