Wpłynęły łącznie trzy oferty: konsorcjum irlandzkiego (Full Speed Ltd., Telfourth Ltd., BleeperBike Ltd.), konsorcjum polsko-czeskiego (Egis Bike Polska Sp. z o.o., Homeport s.r.o., BikeU Sp. z o.o.) oraz spółki NB Tricity z Warszawy. Dokonanie wyboru wykonawcy planowane jest w przeciągu jednego miesiąca.
- Komisja przetargowa przystępuje właśnie do oceny ofert – mówi Krzysztof Perycz – Szczepański, kierownik projektu z Obszaru Metropolitalnego Gdańsk – Gdynia – Sopot. - Oferty muszą zostać dokładnie sprawdzone pod względem formalnym, abyśmy nie mieli żadnych wątpliwości, co do ostatecznego wyniku przetargu.
Zgodnie z założeniami pierwsze rowery, 30 proc. systemu, pojawią się już jesienią tego roku. Całość sytemu roweru publicznego MEVO uruchomiona zostanie do 1 marca 2019 r.
- Jeżeli wykonawca zostanie wyłoniony, Tczew będzie mógł liczyć na niemniej niż 152 rowery w 27 lokalizacjach na terenie miasta – mówi Grzegorz Pawlikowski, inspektor ds. polityki rowerowej i mobilności w Urzędzie Miejskim w Tczewie. – 2 z 3 ofert zakładają 100 proc. rowerów elektrycznych, co z naszego punktu widzenia jest korzystne. (...)












Napisz komentarz
Komentarze