Real Time Marketing – marketing czasu rzeczywistego
Tak nazywane są działania, które stanowią naprawdę szybką oraz adekwatną odpowiedź, dostosowaną do istotnego zdarzenia czy sytuacji. Może mieć ono oczywiście znaczenie społeczne, polityczne czy tylko takie, związane z dana branżą. W Real Time Marketingu chodzi więc o to, aby stale być na czasie i aktywnie reagować na ważne rzeczy – zarówno dla firmy, jak i jej (potencjalnych) klientów
Jak prowadzić promocję za pomocą wykorzystania marketingu czasu rzeczywistego? Wystarczy zabawny czy zaskakujący pomysł na odpowiedź! Istotne jest tu nawiązanie dialogu z internautami. To dzięki niemu zwrócą uwagę na działalność danego biznesu.
Jak to działa?
Żeby zacząć, trzeba być SZYBKIM! A dodatkowo pamiętać o kilku równie ważnych kwestiach. Na pewno będzie to uświadomienie sobie, co właściwie chce się osiągnąć – a więc przeanalizowanie profilu marki oraz dobranie właściwej komunikacji RTM. Dodatkowo należy wybrać także adekwatne media – możliwości jest kilka, na przykład Facebook, Instagram czy działania offline. Nie obędzie się także bez ciągłego monitorowania ich. Inaczej bowiem nie uda się ubiec innych i zareagować jako jedna z pierwszych firm na dane wydarzenie. A skoro już mowa o interakcji – ta zawsze musi być osadzona w adekwatnym kontekście.
Znowu trzeba powrócić też do podkreślonej już w tekście SZYBKOŚCI. Aby uzyskać odpowiedź, która będzie się nią cechować, należy zadbać o równie błyskawiczne pomocne. Mowa więc o narzędziach – graficznych lub tych, które badają aktualne tendencje w intrenecie, jak np. Google Trends czy Tweet Desk. Tylko dzięki umiejętności swobodnego korzystania z nich możliwe jest natychmiastowe zareagowanie na istotną wiadomość czy ważne wydarzenie.
Świadomości na temat tego, jak powinny wyglądać monitorowanie mediów oraz właściwa i SZYBKA komunikacja w Real Time Marketingu to klucz do sukcesu! Nie pozostaje więc nic innego, jak wypatrywać właściwego momentu, aby rozpocząć sukcesywne działania marketingu czasu rzeczywistego. Zachęcamy do odwiedzin na stronie https://seo-kaszuby.pl i konsultacji ze specjalistami.
Artykuł sponsorowany











