Nie mogło tam również zabraknąć Lokalnej Organizacji Turystycznej Kociewie, która dzięki uprzejmości Polskiej Organizacji Turystycznej mogła przeprowadzić akcje promocyjne w specjalnie do tego celu przygotowanym autokarze. Wszyscy chętni mogli na własnej skórze doświadczyć barwnego dotyku kociewskiego haftu, czy wziąć udział w konkursach przygotowanych przez POT. Ponadto przedstawicielki biura LOT Kociewie promowały region zachęcając odwiedzających do posmakowania kociewskich specjałów, czyli fefernusków.
- Nasza akcja z mobilnym stanowiskiem spotkała się z ogromnym entuzjazmem odwiedzających targi - mówi Martyna Brodzik z LOT-u. - Myślimy, że ta dobrze zorganizowana promocja odbije się szerokim echem wśród turystów planujących swoje tegoroczne urlopy.
Działania przygotowane przez LOT Kociewie były miłą odmianą pośród typowych stanowisk targowych, dzięki czemu zostały zauważone przez bardzo wielu odwiedzających.












Napisz komentarz
Komentarze