niedziela, 5 maja 2024 11:59
Reklama
Reklama

Kontrowersyjna wypowiedź prezydenta o politycznych konkurentach. Naprawdę to powiedział?

„Lokalni działacze będą wypierani przez ludzi przypadkowych, gorszych” – mówi o propozycji wprowadzenia dwukadencyjności prezydent Tczewa Mirosław Pobłocki. Nie ukrywa, że ma na myśli swoich politycznych przeciwników.
Kontrowersyjna wypowiedź prezydenta o politycznych konkurentach. Naprawdę to powiedział?

Propozycja PiS zmiany ordynacji wyborczej komentowana jest przez samorządowców, także tych z powiatu tczewskiego. Wiele kontrowersji wzbudza ostatnia wypowiedź prezydenta Mirosława Pobłockiego, której udzielił 16 stycznia Radiu Tczew. Świadomie bądź nieświadomie określił swoich politycznych konkurentów z ostatnich wyborów, jako ludzi... przypadkowych i gorszych.  

„Skoro ktoś kto się sprawdził i był wybierany przez mieszkańców nie może zostać wybrany, to siłą rzeczy będzie to wypieranie działaczy samorządowych przez ludzi przypadkowych, gorszych. Wystarczy zobaczyć chociażby na ostatnie wybory na prezydenta miasta Tczewa. Gdybym ja już nie mógł startować, to mielibyśmy do wyboru albo pana Żyndę, albo pana Urbana.” – powiedział włodarz.

Te słowa nie mogły pozostać bez odzewu:

- Prezydent najlepszego sortu obnażył skalę własnego ego – odpowiada tczewski radny Zbigniew Urban. (...)



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
sekent 01.02.2017 08:05
Pobłocki Fornalik i Cegielski wytaczają sprawy cywilne i karne Urbanowi, a nie odwrotnie. Do tego wyrzucają jego żonę z pracy, oskarżają go o napad na ZUOS itd. A przy okazji - jakim trzeba być baranem, żeby dołączyć do pozwów i aktów oskarżenia pseudo dowód zdobyty nielegalnie??? Ciekawe, co czeka ich adwokat, która się nim posłużyła? Jak myślisz straci prawo wykonywania zawodu, zanim zrezygnuje z ich reprezentowania?

c 19.02.2017 10:58
Zdaje się, że Sąd przyjął nagranie jako dowód...

[...] 30.01.2017 09:45
CHAMSTWO czerwone ,,na salonach"...

ornitolog 22.01.2017 12:22
Te barany ze stada, którego pastuchem jest gruby Miro doskonale rozumieją, że ich byt zależy od jego łaskawości i będą bronić obecnego status quo za wszelką cenę. Podobnie pastuch Miro wie, że stado mu nie podskoczy.

lol 19.02.2017 09:37
Najgorsze że w P n P samo chamstwo siedzi, dyrektorzy szkół z układów, stosujące chamskie metody w szkołach...

Rychu 22.01.2017 10:40
Jak Pan pobłocki jest taki super to dlaczego prokurator na nim siedzi?

Buźka 22.01.2017 11:49
Nasz słynny tczewski kabel wysyła donosy na prawo i na lewo po sądach to sąd rozpatruje bo to ich praca , chyba tego od sądow chcemy co nie ???? . Potem kabel rozwija temat w necie i jazda , następna burza w szklance wody i potem nic z tego nie wychodzi. Kabel jest niedowartościowany , kabel szuka jak ludzi zniszczyć no kabel nic innego robić nie umie. Ale jak już wiemy to raczej rodzinna tradycja co nie

oko 22.01.2017 12:26
Gdyby nie było znamion przestępstwa, to sąd by nie rozpatrywał. Ty buźka pewnie sam też jesteś umoczony.

a 01.02.2017 08:04
dokładnie tak myślę, umoczony i czeka aż sprawy jego sięgną

Jolanta 22.01.2017 12:29
Buźka, ty sam *** trzęsiesz. Niedługo koryto ci się wywróci.

first wpis 01.02.2017 08:02
ty buźka pocałuj się w zwieracz! przecież to Pobłocki Fornalik i Cegielski wytaczają sprawy cywilne i karne Urbanowi, a nie odwrotnie pajacu. Wyrzucają jego żonę z pracy, oskarżają o napad na ZUOS itd. A przy okazji - jakim trzeba być baranem, żeby dołączyć do pozwów i aktów oskarżenia pseudo dowód zdobyty nielegalnie??? Ciekawe, co czeka ich adwokat, która się nim posłużyła? Jak myślisz straci prawo wykonywania zawodu, zanim zrezygnuje z ich reprezentowania?

Ooolaboga 21.01.2017 18:36
Oh pan Żynda ma bardzo krótką i wybiórcza pamięć, jak sam napisał swoje złote myśli I żydach, wtedy było ok panie Żynda? Proponuje popracować nad waszymi EGO I czytać ze zrozumieniem. No tak ma marginesie o co ten cały raban, co prezydent powiedział nie tak? Pomyślmy chwilke. Oczywiście że Żynda i Urban byli gorszymi kandydatami . Gdyby byli lepszymi to któryś z niche byłby ptezydentem, wygrał lepszy czyli pozostali byli gorsi , czy teraz to jasne dla panów.

Riposta 21.01.2017 18:59
Co odwracasz kota ogonem, ten artykuł nie jest o panu Żyndzie tylko o haniebnej wypowiedzi Pobłockiego. Czytanie ze zrozumieniem jak widać nie jest twoją najlepszą stroną. Tak ku refleksji odnośnie wypowiedzi Pobłockiego...... "Kto się wywyższa, będzie poniżony, a kto się poniża, będzie wywyższony" Mt 23, 12"

Ooolaboga 22.01.2017 12:12
Super, dzieki hihihi. Czytając wszystkie wypowiedzi mam prawo do własnych opini , czy też nie. Bo tobie się to nie podoba ?? Czytając wypowiedzi Żyndy na twoim fb przypomniała się nam jego słynna wypowiedź i mamy prawo uważać że to słabo z jego strony. A dla was to wielkie hallo że ktoś nazwał was gorszymi kandydatami , napisze jeszcze raz bo dziś widze że troche literek pomyliłem pisząc (nie chciało mi się szukać okularów) Jak na to nie patrzeć, byliście gorszymi kandydatami , wygrał lepszy. Bawiąc sie w polityke trzeba umieć przegrywać z godnościa a nie się obrażać i obrażać wyborcôw bo na ciebie nie głosowali. Troche pokory,mniej zawiści i nienawiści polecam

Riposta 22.01.2017 12:40
Ty b....e nadal nie zrozumiałeś wypowiedzi Poblockiego. Widać jak na dłoni, że masz problem cztania ze zrozumieniem. Nie kompromituj się już więcej. Gdyby głupota miała skrzydła, to latałbyś niczym gołębiaca.

J.K. 22.01.2017 14:03
Jak widać problem kadencyjności dotyczy nie tego nieszczęsnego włodarza, ale bardziej kliki, którą sam tworzy albo pozwala by się tworzyła w obszarze jego władztwa. Przyroda wymaga płodozmianu, a społeczeństwa kadencyjności.

liss 01.02.2017 20:04
pobłocki Kościół i Ewangelię omija łukiem, a jeżeli trafi, to zbiera elektorat...

Ł.d. 22.01.2017 09:24
Gdyby nie Tczewska klika w postaci PNP oraz system wadliwy system wyborczy, to osobnik o nazwisku Pobłocki nigdy prezydentem Tczewa by nie był.

Łowca bzdur 22.01.2017 22:11
Gdyby nie krajowa klika PiS oraz wadliwy system wyborczy, to osobnik o nazwisku Kaczyński nie byłby posłem, a Duda prezydentem. Dzwonkowski nie byłby starostą. Głupie gadanie. Pobłocki akurat nie wygrał "o włos", ale znokautował kontrkandydatów w I rundzie.

Riposta 23.01.2017 08:34
Człowieku, tu nikt nie kwestionuje wygranej Pobłockiego. Dyskutujemy jedynie o skandalicznym stosunku wobec konkurentów. Mówienie o sobie, że jest się lepszym to objaw megalomanii i buty. Nikt nie wie jak by było gdyby na przykład rządzili inni.

Ł.d. 23.01.2017 13:45
Mylisz się w samym założeniu.Klika to specyficzne"towarzystwo", więc najpierw sprawdź czym się charakteryzuje, a potem zabieraj głos.

onet 01.02.2017 08:23
bredzisz synek, Pobłocki był dogadany z Urbanem i Żyndą przed wyborami i dlatego taka spokojna kampania wyborcza była. Żadnych ataków, miła debata wyborcza z Radiem Gdańsk itd. Po wyborach miała być koalicja PNP PIS RIO, ale Pobłocki chciał wykiwać, tych z którymi się porozumiał i za ich plecami dogadał się z PO i KKR. myślał, że będzie rządził w mieście i powiecie. Ale PiS zrobił z niego sołtysa w krótkich gaciach i przejął powiat. Pobłocki poległ na całej linii i do dzisiaj wszyscy z tego leją w tubę... w całym mieście. Kto zna kulisy, ten wie.

onet 01.02.2017 08:16
Moim zdaniem Pobłocki został przyprowadzony na smyczy do urzędu przez Odya, żeby kontynuował jego działo no i gwarantował zachowanie tego co jest, a niektórym nawet bezpieczeństwo

d 01.02.2017 08:07
Pobłocki to najgorszy moim zdaniem prezydent jaki był choć było ich mało

tczew 21.01.2017 11:31
"Po wyborach będą mieli do gadania tyle co żyd...." złotousty Pan Ż. "Pycha kroczy przed upadkiem" hehehe hipokryzja do potęgi n . Miro ma rację.

Olek 21.01.2017 12:19
Różnica pomiędzy tymi wypowiedziami jest taka, że po pierwsze to pan Ż miał rację, a po drugie jeśli jego wypowiedz była kontrowersyjna, to natychmiast przeprosił. Czy Pobłockiego stać na taki gest ?, w to niestety wątpię.

Ł.d. 22.01.2017 09:17
Pan Żynda miał rację wówczas, mówiąc o deklaracjach premierki Ewki i ma rację teraz, mówiąc o preziu Mireczku.

D.E. 22.01.2017 14:12
P. Żynda trafnie określił deklaracje Ewy K. Tylko wymogi kampanii wyborczej spowodowały wycofanie tego prawdziwego skądinąd stwierdzenia. Podobnie trafnie określił wybryk Pobłockiego. Pobłocki ma tak samo rację, jak wówczas E.K.

grażka 30.01.2017 13:32
Przecież nie skłamał...

Dociekliwy 20.01.2017 21:10
Dlaczego tą bulwersującą, chamska wypowiedzią Pobłockiego nie zajmuje się WP, tcz.pl, Dziennik Bałtycki, Wyborcza, Onet.pl, Tetka, Radio Gdański i inne media ? !!!

Ł.d. 21.01.2017 06:36
Bo Miro to zwykły burak.

zeno 20.01.2017 19:34
chamska wypowiedź a kim on jest?

lol 01.02.2017 20:02
chamem- odpowiedziałeś sobie...

Gość 20.01.2017 09:09
Niestety długie kadencje w samorządach rodzą już pewne układy w mieście i tak naprawdę nikt nie jest w stanie wygrać z urzędującym prezydentem, chyba ze odejdzie na emeryturę.Wystarczy policzyć pracowników w urzędach i spółkach publicznych i ich rodziny, którzy w wyborach najczęściej oddają głos na swojego pracodawcę.I to jest ta przewaga, której niestety żaden kandydat nie jest w stanie przeskoczyć,dlatego pomysł skrócenia kadencji wydaje się sensowny i sprawiedliwy.A to jak nasz prezydent wypowiada się o swoich konkurentach świadczy o nim,czuje się tak pewnym siebie, że się zapomina i już nie wie co wypada powiedzieć a co nie.

olo 20.01.2017 11:47
Zgadzam się. 100%

lol 01.02.2017 20:01
To co pobłocki potrafi palnąć, to tylko ze wstydu i żenady powinien się pod ziemię zapaść...żeby to tylko jakiś honor i godność miało..

// 19.02.2017 09:31
Jest gnomem z pochodzenia, a z chama nigdy nie zrobisz pana...Już dziada nikt kultury nie nauczy...

Joachim B. 20.01.2017 08:31
to Zbigu o takich jak Ty naczelnik państwa mówił "lepszy sort"nie odwracaj kota ogonem-kłamczuszku.Weź dzieci i jedź na ferie.

moha 30.01.2017 21:59
Kaczyński ma rację, mówiąc o tradycji zdrady i naszej dziwnej przypadłości, że lubimy być gnębieni przez innych. Bywa, że powielony w memach cytat z jakiegoś polityka jest fałszywy, bo wyrwany z kontekstu. Bywa, że dotyczy to polityka, którego nie lubię, a jestem zmuszony bronić. Ale nie tym razem. Tym razem Kaczyński naprawdę nazwał wszystkich swoich oponentów "Polakami drugiego sortu". Serio, zachęcam do posłuchania nie tylko polecanych 5 minut, ale i reszty wywiadu. Rzeczywiście, zaczyna się od tego, że drugosortowcy to ludzie, którzy donoszą na Polskę do mediów zachodnich. Ale potem, płynnie i bez żadnego rozróżnienia, w kolejnych zdaniach i wypowiedziach "oni" zaczyna rozszerzać znaczenie: najpierw na ludzi, którzy nie traktują dobra narodowego jako nadrzędnego, potem polityków PO, potem polityków nowoczesnej, potem wszystkich beneficjentów zmian po 1989, potem w szczególności deweloperów mieszkaniowych. Momentami ta ciągłość Czy Joachim jest donosicielem jak jego przodkowie? Jeżeli tak, to należy do II sortu...zdrajców i kolaborantów...

Luc 19.01.2017 22:33
Od Kaczyńskiego się nauczył. Proste?

Pobłockiego Należy Pogonić 19.01.2017 21:03
Samozaoranie lub, jak kto woli, strzał we własny łeb.

iol 19.01.2017 20:37
Oto poziom polityki. Obrażać i poniżać swoich konkurentów, a w Tczewie chodniki i drogi jak za PRL-u.

Gazeta Polska 19.01.2017 20:31
Brawo Panie Prezydencie,dobrze Pan mówi.

Gutes 19.01.2017 20:48
Nie połujanow się czerwony kurduplu i klakierze

Ł.d. 21.01.2017 06:41
Ty chamie schowałbyś się nawet za matkami z dziećmi na rękach. Jesteś gnidą.

Łowca bzdur 22.01.2017 22:13
Oto poziom PiS. Ten przyjazny język "dobrej zmiany"

Zyga 23.01.2017 14:50
No i wylazła z ciebie nienawiść do PiS. Jesteś zaślepiony z tej nienawiści. Skąd wiesz że wiesz?

max 19.01.2017 18:59
słabo

Reklama