Część zespołu biurowego LOT Kociewie zorganizowała i zrealizowała udział Kociewia w targowym przedsięwzięciu pod nazwą „Free Time Festival”. Dwudniowe Gdańskie Targi Turystyczne (bo o nich mowa) zmieniły nie tylko nazwę, ale i miejsce wystawiennicze, a także swoją formułę. Festiwal Czasu Wolnego w połączeniu z imprezami towarzyszącymi (kajakową, rowerową, sportów ekstremalnych, pokazem food trucków) oraz odbywającym się w sobotnie popołudnie meczem piłkarskiej ekstraklasy Lechia – Legia, przyciągnął do kompleksu wystawienniczego Amber Expo tysiące odwiedzających. Z uwagi na charakter wszystkich wydarzeń, o wiele bardziej niż dotychczas zdefiniowany został targowy gość i klient. Z tego też względu największą popularnością cieszyła się oferta rowerowa oraz familijna.
LOT Kociewie mapą i informatorem-przewodnikiem rowerowym zachęcała do odwiedzin w kociewskich atrakcjach, korzystając z Kociewskich Tras Rowerowych. Jedna z tych tras wiedzie przez Grodzisko Owidz. Właśnie temu obiektowi LOT Kociewie zaproponowała partnerstwo promocyjne. Reprezentant Grodziska w stroju woja zapraszał rodziny z pociechami do spędzania wolnego czasu nieopodal Stolicy Kociewia.
- Byliśmy dobrze przygotowani do pełnienia naszych obowiązków promocyjnych. Postaraliśmy się, by nic nas nie zaskoczyło na stoisku. Miła niespodzianka spotkała nas za to poza stoiskie - na scenie głównej. Jury „Free Time Festiwal” doceniło nasze wydawnictwo i w kategorii "Katalog" nagrodziło nasz produkt „Katalog Turystyki Wiejskiej”. Wyróżnienie medalem „Mercurius Gedanensis” cieszy tym bardziej, iż w zatrzęsieniu ofert turystyki aktywnej, to zachęta do relaksu na łonie kociewskiej wsi polskiej zyskała uznanie – mówi Emilia Laskowska, pracownik biura LOT Kociewie.











Napisz komentarz
Komentarze