W tym samym czasie, przed rokiem, Kociewie było obecne na Targach Turystycznych „Wypoczynek” w Toruniu. - Tym razem wybraliśmy centralną Polskę. Mieliśmy zaproszenie na kolejną edycją wydarzenia toruńskiego, ale zdecydowaliśmy się promocją Kociewia skusić mieszkańców Łodzi. Z uwagi na bardzo dobrą dostępność komunikacyjną, tak samo jak Toruń, Łódź to podstawowy, obok Trójmiasta, rynek dla kociewskiej oferty turystyczno-kulturalnej. Z centrum targowego, pubów i restauracji na Piotrkowskiej, trybun ŁKS-u, Widzewa lub Atlas Areny, czy z placu Manufaktury, podróż na Kociewie trwa dziś zaledwie 2,5 godziny. Wymieniam te znane miejsca, gdyż dobrze one opisują różnorodność klienta turystycznego i jego oczekiwania wobec naszego stoiska – mówi Piotr Kończewski, dyrektor biura LOT KOCIEWIE. Marketing naszego Regionu obfitował w wydawnictwa promocyjne o różnorodnej tematyce. Wielbiciele kajakarstwa mogli zaopatrzyć się w materiały dotyczące Wierzycy. Zainteresowani historią otrzymywali ofertę Grodziska Owidz i Zamku w Gniewie. Ciekawi kultury wychodzili z najnowszym folderem tczewskiej Fabryki Sztuk. W sąsiedztwie imponującego stoiska projektu Green Velo pasjonatów tej formy wypoczynku LOT zachęcała swoimi Kociewskimi Trasami Rowerowymi. Podczas targów swoją premierę miało najnowsze wydawnictwo opracowane przez zespół Biura LOT KOCIEWIE, a wydane przez LGD Wstęga Kociewia i LGD Chatę Kociewia. „Katalog Turystyki Wiejskiej” to zestaw kwater agroturystycznych, ośrodków wypoczynkowych, pensjonatów oraz hoteli zlokalizowanych na terenach wiejskich powiatów starogardzkiego i tczewskiego. - Zawsze staramy się być przygotowani na pytania każdej z grup docelowych. Mamy jako Kociewie i jako jego Biuro oznakowany i promowany szlak rzeczny, system szlaków rowerowych, pakiet historyczno-kulturowy, wypoczynek na wsi. Obok Green Velo naszym targowym sąsiadem było także ministoisko „Doliny Skrzatów. Ona swoją spakietyzowaną, skonkretyzowaną ofertą cenową przypominała nam o kolejnym etapie rozwoju promocji naszego Regionu – jednoznacznie opisane i wycenione oferty. Takie, które Kociewie będzie sprzedawało rodzinom z dziećmi, ale nie tylko – podsumowuje Piotr Kończewski.
Reklama
Jak "sprzedać" Kociewie? I jak ściągnąć tu turystów z centrum Polski?
W dniach 13-15 marca odbyły się XXI Targi Turystyczne „Na Styku Kultur”. Wśród 140 wystawców swoje własne stoisko promocyjne miał właśnie nasz Region. Przygotowała je wizualnie i zapewniła obsługę Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE, a finansowego wsparcia przedsięwzięciu udzieliła Lokalna Grupa Działania „Wstęga Kociewia”.
- 20.03.2015 08:46 (aktualizacja 15.08.2023 11:01)

Data dodania:
20.03.2015 08:46
Reklama
Reklama









Napisz komentarz
Komentarze