BAZO świetnie sprawdza się w sprzedaży B2B, czego przykładem jest firma IT - Industi Software&Branding.
Mój cały Zespół korzysta z BAZO. Dzięki temu jesteśmy w stanie pozyskiwać wysokiej jakości leady i zwiększać sprzedaż nawet o 30% w miesiącu – mówi Krzysztof Dębniak Dyrektor Sprzedaży.
Moi sprzedawcy regularnie logują się do BAZO. Sprawdzają, kto odwiedził naszą stronę i czego konkretnie szukał. Następnie kontaktują się z firmą i odpowiednio modyfikują skrypt sprzedażowy – tak aby mówić tylko o rzeczach potencjalnie interesujących klienta – kontynuuje.
Dla wybranych klientów tworzymy też spersonalizowane komunikaty, które wyświetlają się, gdy wejdą ponownie na stronę - „Cześć Ultrano! Nie wiesz, co wybrać? Zostaw numer – oddzwonimy”. W ostatnim miesiącu około 40 klientów zostawiło kontakt do siebie dzięki tego typu wiadomościom.
Co tydzień Industi dostaje raport z odwiedzin strony. Kiedy chcą poznać dokładne statystyki, po prostu logują się do aplikacji i przeglądają analizy. BAZO pozwala realizować sales strategy i skutecznie zwiększać sprzedaż. Czy znasz kogoś kto nie chce sprzedawać więcej?