wtorek, 16 kwietnia 2024 21:57

Jak reklamować hotel w internecie?

Internet posiada teraz nieokreśloną moc. Korzystanie z niego w rezolutny sposób, umożliwia osiągnięcie sporych korzyści. Stał się dokonała dźwignią handlu. Stanowi najczęstsze miejsce poszukiwania odpowiedzi na zadawane przez siebie pytania. Osoby, które planują urlop, w pierwszej kolejności przeglądają propozycje dostępne w Internecie. Odpowiednie przedstawienie w nim oferty hotelu, pozwala na szybkie znalezienie zdecydowanych osób na spędzenie w nim chwil poza domem. Propozycje tego jak reklamować hotel, z pewnością przybliżą możliwości, które pozwolą na zapełnienie pustych pokoi.
  • 01.09.2018 11:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Jak reklamować hotel w internecie?

Podejmując decyzje jak reklamować hotel, na pewno należy rozpocząć od skorzystania z możliwości oferowanych przez Google AdWords. Jego działanie opiera się na wykupywaniu możliwości reklamy posiadanej witryny. Po wprowadzeniu zapytania, wyświetla się jako jedno z pierwszych rozwiązań oraz w formie reklamy na stronach współpracujących w ramach Google AdSense. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie marketingowe. Przekłada się na rzeczywiste zwiększenie liczby osób oglądających stronę. Trafnie dobrane słowa kluczowe, pozwolą na szybkie dotarcie do strony z ofertą hotelu. Najlepszym rozwiązaniem jest wybór słów, które określają miejscowość, rodzaj oferowanego noclegu, można dodać jeszcze przymiotnik, który odnosi się do oferty. 

Pozycjonowanie stron, daje szczególną możliwość przebicia się spośród wielu ofert w Internecie. Daję to ogromną przewagę nad innymi ofertami. Osoby, które wpisują daną frazę w wyszukiwarkę zazwyczaj poszukują odpowiedzi na pierwszych wynikach wyszukiwania. Pozostałe oferty giną w otchłani Internetu. i tym samym tracą wiele możliwości dotarcia do odbiorców. Pieniądze przeznaczone na pozycjonowanie to bardzo dobra odpowiedź na pytanie jak reklamować hotel. Pozwala to na częstsze odwiedzanie witryny przez Internautów, tym samym zwiększenie zainteresowania obiektem. Efekty są realnie zauważalne po wykupieniu takiej usługi. Zwiększona liczba obserwatorów, przekłada się bezpośrednio na liczbę klientów. Ciekawe przykłady wdrożeń strategii SEO dla hoteli znajdziesz na blogu Media Click.

Obecność w social media, to doskonały sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Wiele osób rozpoczyna przeglądanie hoteli w Internecie, w szczególności rozpoczynając od Facebook'a. Aktywne umieszczanie w nim zdjęć pozwala na zainteresowanie odbiorców profilem. Dodatkowo można prowadzić profil na Instagramie, ponieważ wiele osób w poszukiwaniu inspiracji rozpoczyna od wpisania odpowiedniego hashtagu, czyli określenia, które w krótki sposób opisuje daną sytuację lub miejsce. Może być to również nazwa miejscowości, w której znajduje się budynek. Osoby, które planują urlop korzystają z tej możliwości w celu odnalezienia ciekawych miejsc, wartych obejrzenia. W tych przypadkach jest możliwość działania nieformalnej poczty pantoflowej, czyli osoby, które są w gronie znajomych, dzięki odznaczeniom na zdjęciach lub zameldowaniach w hotelu, przekazują informacje o pobycie w danym miejscu. Później kolejne osoby, które klikną na odznaczenie, trafią na w odpowiedni sposób prowadzony profil, który prezentuje ciekawą ofertę. Szczególnie sprawdza się to w przypadku goszczenia znanych osób, które przy pomocy jednego oznaczenia, robią niesamowitą reklamę danego miejsca.

Obecność na portalach OTA, stanowi współczesną konieczność. Rozwinięciem skrótu OTA jest angielska nazwa "Online Travel Agency", czyli dostępne w internecie biuro podróży. Ludzie poszukujący miejsc noclegowych, bardzo często robią to za pośrednictwem znanych w tej dziedzinie stron, które przedstawiają zamieszczone usługi hotelowe. Pozwalają na umieszczenie oferty, która w korzystnych sposób przedstawia dane usługi. Aktywne ich prowadzenie, pozwala na szybkie nawiązanie kontaktu z obserwatorami, m.in. za pomocą formularzy kontaktowych, które są dostępne na portalach.

W przypadku usług hotelowych niezwykle istotny jest Internet. Za pomocą wielu kanałów zwiększa możliwość dotarcia odbiorców do oferty. Posiada to rzeczywiste przełożenie na dokonywane rezerwację. Wiele osób spośród wszystkich możliwych rozwiązań, ogranicza się jedynie do Internetu, dlatego warto korzystać z proponowanych możliwości. Przy sposobach jak reklamować hotel, niezwykle ważne jest dbanie o zadowolenie klientów, którzy mają możliwość wystawienia stosownej oceny do jakości świadczonych usług. 

Dorota Jałowicka, mediaclick.pl

 

--- Artykuł sponsorowany ---