piątek, 29 marca 2024 00:23
Reklama
Reklama

W poszukiwaniu perfekcyjnego biura

Jak znaleźć biuro, które faktycznie sprosta naszym oczekiwaniom? Trudno w takich zagadnieniach o złoty środek, niemniej nie oznacza to, że nie istnieją faktyczne porady, jak zrealizować ten cel. Właśnie nimi zajmiemy się w niniejszym artykule.
  • Źródło: Artykuł sponsorowany
W poszukiwaniu perfekcyjnego biura

Potrzeby dotyczące metrażu

Zaleca się, że na 4-6  pracowników powinny przypadać mniej więcej 92 metry kwadratowe. Kluczowe jest zastosowanie miary dotyczącej układu biurowego, aby z jednej strony nie kumulować wszystkich w pojedynczym miejscu, a z drugiej dokonać całkowitego rozproszenia stanowisk biurowych.

Firma to przede wszystkim pracownicy

Bez pracowników firma nie ma racji bytu. Mając to na uwadze, pracodawca powinien dowiedzieć się, w jakich dzielnicach danego miasta zamieszkują. Wszystko to pozwoli na określenie lokalizacji biura, aby ta była optymalna pod względem dojazdu dla każdego. Zresztą, zyska na tym również sam szef, któremu nie w smak kilkudziesięciominutowe podróże samochodem z i do domu. To założenie najlepiej zdaje się spełniać centrum lub okolice dużego miasta.

Weryfikacja dostępnych na rynku ofert

Biuro biuru nierówne, dlatego kilkuminutowe szukanie ofert wynajmu w Internecie i wybranie pierwszej z brzegu propozycji nie tyle jest niemądre, ile nieodpowiedzialne. Mówimy przecież o inwestycji, rozwoju prowadzonego przez siebie biznesu, nie zaś zwykłej transakcji. Co należy zrobić? To proste. Wystarczy wnikliwie weryfikować absolutnie każdą ofertę wraz z podmiotem ją publikującą. Tylko wtedy finalnie firma przeniesie się do miejsca, które będzie spełniać jej oczekiwania.

Źródło: centrala.pl

W jaki sposób można to zrobić? W Internecie bez problemu znajdziemy opinie i komentarze na temat poszczególnych przestrzeni biurowych, zarówno te pozytywne, jak i negatywne. Ponadto warto wchodzić na ich strony internetowe z zaimplementowanymi zdjęciami. 

Określenie budżetu

Na koniec zostawiliśmy tak naprawdę najważniejszą kwestię, czyli budżet, który jesteśmy w stanie przeznaczyć na wynajem. Bez wcześniej uzgodnionego planu kapitałowego nie tylko utrudnimy sobie całe zadanie, ale w gorszym przypadku przepłacimy za opłaty i w końcu zmuszeni będziemy znaleźć coś tańszego. Nie ma żaden żadnego sensu generować tego typu sytuację.

Podsumowanie

Jeśli poszukiwania przestrzeni biurowej poprzemy wyżej wymienionymi zaleceniami, to tak naprawdę powinniśmy być spokojni o efekt i w niedalekiej przyszłości będziemy mogli przenieść się w nowe miejsce. To z pewnością przyniesie korzyści ekonomiczne (rozwojowe) i logistyczne (dojazdowe).


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama