Zasada działania White Label
W sektorze e-commerce White Label polega na tym, że operator płatności udostępnia przedsiębiorcy odpowiednie narzędzia, które po odpowiednim skonfigurowaniu interfejsu oraz dostosowaniu do szaty graficznej i funkcjonalności danego e-sklepu umożliwiają przeprowadzenie całej transakcji w obrębie jednej witryny. Klient nie jest przekierowywany na stronę WWW agenta rozliczeniowego, a następnie swojego banku, ale finalizuje zakup na tej samej stronie, na której składał zamówienie.
Najważniejsze zalety rozwiązania
Realizowanie płatności w modelu White Label to liczne korzyści dla obu stron uczestniczących w transakcji.
Korzyści dla klienta
- Komfortowy i intuicyjny proces zakupowy,
- Skrócenie procesu płatności – brak przekierowań na inne witryny,
- Wygoda – zalogowany na stronie e-sklepu klient nie musi się logować ponownie do systemu operatora płatności czy banku.
Korzyści dla przedsiębiorcy
- Możliwość pełnej konfiguracji narzędzia i dostosowania go do swoich potrzeb oraz wyglądu i funkcjonalności witryny e-sklepu,
- Prostsza i szybsza obsługa płatności,
- Optymalizacja procesu zakupowego – wzrost konwersji oraz mniej porzuconych koszyków, co przekłada się na większe obroty i zyski,
- Niezawodność: rozwiązania od doświadczonych i wyspecjalizowanych dostawców są sprawdzone oraz nieustannie rozwijane i doskonalone. Znacznie ogranicza to ilość występujących w nich błędów,
- Budowa profesjonalnego wizerunku marki.
Jeśli chcesz, aby w Twoim e-sklepie płatności odbywały się w modelu „White Label”, zapoznaj się z ofertą agenta rozliczeniowego Przelewy24, który udostępnia przedsiębiorcom to rozwiązanie. Znajdziesz ją na stronie: https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/przelewy-i-przekazy-bankowe.