czwartek, 28 marca 2024 15:22
Reklama
Reklama

Do sądu zamiast przed ekran? Czytelnik kupił telewizor, a w środku...

Mieszkaniec chciał kupić nowy telewizor. Wybrał jedną z popularnych sieciówek oferujących sprzęt rtv i agd. Interesujący go model znalazł w sklepie internetowym, po czym złożył zamówienie z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. Odbierając zapakowany w karton sprzęt nie pomyślał o tym, aby go rozpakować przy pracowniku sklepu.
Do sądu zamiast przed ekran? Czytelnik kupił telewizor, a w środku...

Autor: (red.)

Zakup zrealizowano 21 marca br. Jak twierdzi mężczyzna, dziś największy żal ma o to, że żaden ze sprzedawców, u których odbierał zakupiony towar, nie wspomniał, że należy obejrzeć wspomniany telewizor, bo jest to konieczne dla uwzględnienia reklamacji.

Nie było możliwości sprawdzenia towaru?

- Odebrałem towar w sklepie, zapakowany w kartonowe opakowanie, bez możliwości zapoznania się z jego stanem. W tym samym dniu stwierdziłem wadliwość telewizora w postaci popękania i innych uszkodzeń mechanicznych – tłumaczy Czytelnik (dane do wiad. red.).

Mężczyzna postanowił złożyć reklamację. Spółka, do której należy sklep, odmówiła jednak uznania roszczeń mieszkańca. Klient nie ustępuje w walce o rozwiązanie sprawy. Jak podkreśla, nikt nie poinformował go warunkach reklamacji ani o tym, że złożenie reklamacji kilka dni później niż w dniu odbioru towaru, jest powodem do jej odrzucenia.

W sprawie tej skontaktowaliśmy się bezpośrednio z firmą, w której Czytelnik zakupił telewizor.

- Informuję, że w każdym z naszych sklepów klienci mogą sprawdzić działanie zakupionego urządzenia. Również w MediaMarkt w Tczewie jest przygotowane specjalne miejsce do testów produktów, a pracownicy sklepu zawsze chętnie służą pomocą przy rozpakowaniu, podłączeniu, sprawdzeniu poprawności działania, czy zapakowania urządzenia – wyjaśnia Wioletta Batóg, PR manager MediaMarktSaturn Polska. (...)


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Dziwne 28.06.2017 22:38
Czyli co kupił sprzęt w domu zobaczył ze nie działa postanowił odczekać tydzień i iść do sklepu z reklamacja ? Kto normalny by co stakiego uznał ???

Klient sklepu euro rtv agd 26.06.2017 23:35
Często zamawiam towar z internetu z odbiorem w sklepie. Za każdym razem otwieram z pracownikiem oglądam towar a nawet podłączam jeśli jest sprawny dopiero go biorę ze sklepu.

Ads 26.06.2017 21:54
To jest akcja dyrektora regionalnego z MediaExpert! Już się pochwalił wszystkim znajomym a teraz ten artykuł, ŻENADA!

tbsr 26.06.2017 14:16
Trzeba było kupowac w polskim sklepie

zawsze trzeba sprawdzać 26.06.2017 10:47
Warunki reklamacji w sklepach internetowych znajdują się w REGULAMINIE który trzeba zaakceptować za nim złoży się zamówienie. Jak można zamówić coś drogiego i samemu nie zainteresować się reklamacją? Słownie gówn.o się człowiek dowie, mówią co innego i robią co innego, papierek to papierek. Zazwyczaj takie regulaminy nie są długie, wiadomo że nie czyta się wszystkiego (np. kto jest podmiotem, sprzedającym itp.) Tu jest akurat regulamin prędzej wspomnianego MM, ale procedury w marketach są takie same (zazwyczaj regulamin itp. znajduje się na samym dole strony głównej marketów) https://mediamarkt.pl/regulamin (po lewej można poczytać o reklamacjach) Radzę zadzwonić do internetowego sprzedawcy, bo sklep może mieć swoje humory. Można pokombinować z odstąpieniem od umowy, albo zapytać jakiegoś rzecznika praw konsumenta, bo takich sytuacji jak tego Pana jest wiele. :(

Reklama